вторник, 4 януари 2011 г.

---

мислите са гладни ... в тъмното ...

12 коментара:

  1. Това, дето мислите са гладни, е тъмното.

    ОтговорИзтриване
  2. та...
    - а това, дали и с какво ще ги нахраним, ще определи дали и как(во) ще се промени.

    ОтговорИзтриване
  3. Сутрин. На двора ми – менче и тръни.
    Менчето - пълно, препълнено.
    Ритнах го, плисна се. Блесна му дъното.
    В тръните нещо покълна.
    В дъното влажно погледнах и… облаче
    сбрало небе се усмихна,
    лъч другоСлънчев очите ми стопли
    и всичко за кратко притихна…
    Миг празнота абсолютна… И капки…
    Напълни се празното менче
    с жива вода ненадейно, за кратко.
    Излязох от двора изменчив.

    ОтговорИзтриване
  4. това го можеш само ти
    от нищото да правиш нещо
    защото си...различен
    :)

    ОтговорИзтриване
  5. ако бях различен и пътят ми щеше да е друг
    а къде и какво съм...

    това не ти се понрави из онзиден
    и беше от нещо - друго нещо, дето не ти се нрави ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, ама как си изразявам, та все оставам неразбрана, в чудо съм се видяла със себе си.

    Нали това казвам, че успя от нищото да го направиш да изглежда като нещо
    и то нещо, което мноооого повече ми се нрави след твоята обработка на суровия груб вариант.

    ОтговорИзтриване
  7. не, не
    имаше един вариант
    после аз предложих този, който не ти се понрави
    той не е променян повече

    щото после ти предложи промени, които и на мен не се понравиха и така

    ОтговорИзтриване
  8. това си остава идеалния вариант :)
    благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  9. аз имам публикация днес
    а ти защо се дърпаш
    щом не искаш - не пускай

    ОтговорИзтриване
  10. Малко ли е
    дето тука трябва с всяко мнение
    да пиша и кодови думи... :)

    Брех, само бариери си слагаш.

    ОтговорИзтриване